اطلاعیه: قابل توجه کلیه آژانس‌های طرف قرارداد با هواپیمایی آتا

اطلاعیه

با احترام پیرو نامه شماره ٣٠٢١٠ مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ هواپیمایی آتا مبنی بر رعایت نرخنامه مصوب سازمان هواپیمایی کشوری در کلیه مسیرهای داخلی و با عنایت به مشاهده برخی موارد فروش گران تر از قیمت مصوب توسط برخی دفاتر یا شرکت های خدمات مسافرت هوایی به اطلاع می‌رساند هیچ یک از دفاتر شرکت های خدمات مسافرتی اعم از سایت ها، سامانه های فروش و شرکت‌های زیرمجموعه، مجاز به نمایش یا فروش بلیت با نرخ های بالاتر از مصوبه سازمان هواپیمایی کشوری در سایت ها و کانال‌های فروش بلیت نیستند.

شرکت هواپیمایی آتا ضمن محکوم نمودن هر نوع گران فروشی بلیت، اعلام می‌دارد این هواپیمایی بلیت مسیرهای پروازی خود به چارترکنندگان را پایین تر از نرخ مصوب واگذار کرده است و فروش آن با قیمت بالاتر از نرخ مصوب به مسافران خلاف قانون است. لذا شرکت هایی که اقدام به فروش بلیت به قیمت بالاتر از نرخ مصوب نموده‌اند لازم است سریعا نسبت به اصلاح نرخ بلیت های قابل فروش و عودت مبالغ اضافه دریافتی به مسافران اقدام نمایند.
قابل ذکر است کلیه مسئولیت و تبعات ناشی از تخلف گرانفروشی متوجه صادر کننده بلیت می باشد و در صورت عدم اقدام موثر ضمن قطع همکاری با شرکت های طرف قرارداد، نسبت به معرفی متخلفین به سازمان های ذیصلاح و مراجع قضائی اقدام خواهد شد.