ایمنی، سلامت و تکریم مسافران، اولویتهای اصلی هواپیمایی آتا

ایمنی، سلامت و تکریم مسافران، اولویتهای اصلی هواپیمایی آتا

به استحضار مسافران قدرشناس و گرامی می رساند، هواپیمایی آتا، ضمن احترام به رای و نظر سازمان هواپیمایی کشوری و حقوق مسافران گرامی که سرمایه‌های اصلی و واقعی آتا هستند، توضیحاتی جهت تنویر افکار عمومی منتشر می‌نماید.

متاسفانه در طول ماه های گذشته شرایط خاص جوی و حساسیتهای بیشتر در امنیت مسافران به دلیل لزوم حصول اطمینان کامل از ایمنی پرواز و سلامت مسافران سبب بروز تاخیر در برخی پروازهای آتا شده که هواپیمایی آتا در زمان لازم ضمن دلجویی از مسافران گرامی، جبران خسارات احتمالی را بر اساس آیین نامه‌های مربوطه در دستور کار خود قرار داده است.

شایان ذکر است با توجه به پاسخگویی مسئولین هواپیمایی آتا و تکریم مسافران و ارائه خدمات لازم به ایشان، به ویژه در پروازهای خارجی، تاکنون هیچ شکایتی از این هواپیمایی توسط مسافران پروازهای خارجی در سازمان هواپیمایی کشوری ثبت نشده است.

هواپیمایی آتا بعنوان یک شرکت خصوصی از بدو تاسیس با هدف گسترش ظرفیت و افزودن مسیرهای متنوع پروازی به دنبال جلب رضایت مسافران گرامی بوده و خواهد بود.

این هواپیمایی در این مسیر پرفراز و نشیب و با وجود تحریم های ظالمانه و سهمگین علیه صنعت هوانوردی کشور، و همچنین وجود مشکلات جدی در تامین قطعات مورد نیاز، در سایه لطف پروردگار و با تکیه بر توان مهندسین و متخصصین بومی در کنار سایر شرکت های هواپیمایی ضمن اشتغالزایی، موفق به پویا نگاه داشتن صنعت هوانوردی در کشور شده است.

پرواز به مقاصد مختلف داخلی و خارجی، برقراری بیشترین ظرفیت پروازی در سال ۱۴۰۱ با رشد ۳۳۰ درصدی نسبت به سال قبل و جابجایی بیش از ۳۸ هزار مسافر و زائر گرانقدر در ایام اربعین حسینی و کسب رتبه اول در بین شرکت های هواپیمایی و تجلیل مقام عالی وزارت راه و شهرسازی کشور تنها گوشه ای از خدمات هواپیمایی آتا به مردم عزیزمان در سال های گذشته بوده است.

هواپیمایی آتا تمامی تلاش خود را برای ارائه خدمات بهتر به مردم شریف و لایق ایران به کار بسته و امیدواریم در این مسیر سخت، مانند همیشه شاهد محبت مردم قدرشناس ایران و همچنین حمایت های وزارت راه و شهرسازی و سازمان هواپیمایی کشوری از شرکت های خصوصی باشیم.

شرکت هواپیمایی آتا