پورتال سازمانی

پرتال سازمانی

پورتال هوشمند


ما در یک پرواز با مسافران زیادی با سلیقه و ذائفه خاصی روبرو هستیم که سعی داریم با در نظر گرفتن تمامی جوانب سرویس های غذایی خود را ارائه دهیم و هر گاه مسافری شکایتی داشته باشد کیترینگ همیشه گوش شنوای شکایات و اعتراضات مسافرین خود است. از آنجائیکه رضایت مسافران یکی از اهداف مهم شرکت میباشد ؛ امید است با بهره گیری از نظرات و پیشنهادات شما گامی در جهت ارتقاء و بهبود محصولات این شرکت برداریم و خدمتی هر چند ناچیز را به میهن و ملت شریف خویش عرضه داریم.


اطلاعات شخصي
جنسيت  :
مرد زن
وضعيت تاهل : 
متاهل مجرد
سن : 
تحصيلات : 
شغل : 

• کیفیت سرویس غذایی

• کمیت سرویس غذایی عالی خوب متوسط ضعیف

• تناسب سرویس پذیرایی با زمان پرواز

• بسته بندی سرویس غذایی

• نحوه ارائه سرویس غذایی

ارسال


پرواز به سریعترین شکل ممکن! آتا تیکت

5.5.2.0
گروه دورانV5.5.2.0