• ساعت : ۲۱:۱۱:۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۰۳/۲۶ 
  • کد خبر : ۲۰۴۹
اطلاعیه

احتراما پیرو سوالات مسافران گرامی در خصوص علت کاهش پروازهای هواپیمایی آتا از مبدا تبریز، جوابیه زیر جهت تنویر افکارعمومی منتشر می‌گردد.

هواپیمایی آتا از سال ۸۸ و با انجام اولین پرواز خود از مبدا تبریز به مشهد مقدس فعالیت رسمی خود را آغاز و تا به امروز با توجه به اینکه بیس این هواپیمایی به تبریز تعلق دارد و همچنین به دلیل علاقه قلبی مالک هواپیمایی آتا به خطه قهرمان پرور آذربایجان و تبریز همیشه قهرمان، برقراری مسیرهای جدید و افزایش مسیرهای پروازی از تبریز اولویت اصلی و مهم این هواپیمایی بوده و فارغ از نگاه اقتصادی، افزایش کمی و کیفی خدمات پروازی به مردم سرافراز این دیار بعنوان هدف اصلی آتا لحاظ گردیده است.

 به اطلاع مردم شریف استان آذربایجان شرقی می رساند کاهش پروازهای هواپیمایی آتا در تبریز به دلیل بروز نقص فنی و خروج چند فروند هواپیمای این شرکت از ناوگان فعال بوده و همین امر باعث کاهش تعداد پرواز های این هواپیمایی در تبریز و سایر شهرها گردیده است.
با توجه به تحریم های ظالمانه علیه صنعت هوانوردی کشور، ایجاد مشکل فنی و مشکلات عدیده در تامین قطعات هواپیما از موارد غیرقابل پیش‌بینی بوده و هواپیمایی آتا طی روزهای آتی و پس از طی پروسه تعمیرات و با بازگشت هواپیماهای زمین گیر به چرخه عملیاتی شرکت، مجددا پروازهای خود از مبدا تبریز را افزایش خواهد داد.

همچنین در خصوص تفاوت قیمت پروازهای  بیزینس هواپیمایی آتا به استحضار می رساند قیمت بلیت پروازهای کلاس بیزینس در کلیه شرکت های هواپیمایی بالاتر از کلاس اقتصادی بوده و با توجه با انجام پروازهای بیزینس این شرکت با هواپیماهای بیزینس جت امبرائر 145 با خدماتی نظیر کترینگ ویژه، خدمات CIP و امکان انتخاب صندلی، قیمت بلیت آن با پرواز های عادی متفاوت می باشد.

ضمن ابراز تاسف و پوزش از بابت شرایط ناگزیر پیش آمده، در پایان امیدواریم کما فی السابق حمایت های همیشگی مردم تبریز و آذربایجان شرقی از هواپیمایی آتا زمینه ساز توسعه فعالیت های این شرکت که به تعبیری «فرزند تبریز و آذربایجان» است ادامه دار بوده و زمینه دلگرمی کارکنان این شرکت هواپیمایی باشد.

روابط عمومی هواپیمایی آتا

امتیاز :  ۵.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    V5.6.6.0