• time : 10:12:1
  • Date : Thu Jun 17, 2021
  • news code : 1949
بازدید مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره هواپیمایی آتا از بخش های مختلف این شركت در تبریز

مهدی فتحی بعد از ورود به فرودگاه شهید مدنی تبریز در بازدید از واحد های مختلف هواپیمایی آتا در جریان فعالیت، مشکلات و خواسته های کارکنان شاغل در این مجموعه ها قرار گرفت.

مدیرعامل هواپیمایی آتا در بازدید از آشیانه شهریار بر لزوم توانمند سازی آشیانه شهریار و واحد تعمیر و نگه داری هواپیمایی آتا تاکید کرده و ادامه داد  :  افزایش زیر ساخت های  آشیانه تبریز جهت بهبود کمی و کیفی خدمات این آشیانه جزو اولویت های شرکت آتا می باشد .

مهدی فتحی همچنین در بازدید از بخش کترینگ و انبار هواپیمایی آتا با تاکید بر ضرورت مکانیزاسیون واحد کترینگ اظهار داشت :
توسعه کترینگ هواپیمایی آتا همواره نیازمند توجه ویژه به عوامل متعددی از قبیل مکانیزاسیون و هماهنگی هر چه بیشتر در این واحد است که در این راستا تأمین منابع مالی و ابزارهای آن یکی از مهمترین اهداف شرکت هواپیمایی آتا می باشد.

در ادامه این بازدید ، مدیرعامل هواپیمایی آتا با حضور در شرکت خدمات زمینی و هوایی آرمان (زیر مجموعه هواپیمایی آتا)، ضمن تقدیر از تلاش های کارکنان این شرکت افزود:
 با توجه به افزایش پروازهای آتا در آینده لزوم تقویت و توسعه این شرکت در جهت ارائه هر چه بهتر خدمات به مسافران عزیز در دستور کار قرار خواهد گرفت. 

مهدی فتحی همچنین با حضور در جمع کارکنان ایستگاه و واحد فروش تبریز با بیان این نکته در پی افزایش ناوگان فعال هواپیمایی آتا و همچنین تعداد پروازهای این شرکت، وظایف کارکنان ایستگاه تبریز سنگین تر شده خاطر نشان کرد : سختکوشی و تلاش بیشتر باید مقدمات انجام به موقع پروازهای داخلی و خارجی از مبدا تبریز به خوبی فراهم گردد.

 در پایان این بازدید مدیر عامل هواپیمایی آتا ضمن تقدیر از تلاش های شبانه روزی کارکنان واحد های مختلف شرکت گفت :
  پیشرفت یک مجموعه در گرو همدلی ، فعالیت و سختکوشی کارکنان تمامی واحد هاست. 
شرکت هواپیمایی آتا با تلاش کارکنان فعال و ساعی خود در حال حرکت به سمت کسب جایگاه واقعی خود در بین شرکت های هواپیمایی است و در این راه پر فراز و نشیب از واحد های اداری تا بخش های عملیاتی و پروازی، نهایت تلاش خود را به کار خواهند گرفت.

Average :  3.00 |  Submitted :  3

Tags

    V5.6.6.0