باشگاه مشتریان آتا

باشگاه مشتریان هواپیمایی آتا

شرکت هواپیمایی آتا به پاس قدردانی از اعتماد مشتریان وفادار خود و با هدف افزایش رضایتمندی، ارتباط صمیمی و پویا با مسافران عزیز و ارائه خدمات و امکانات ویژه، اقدام به تاسیس باشگاه مشتریان خود تحت نام آتا هالیدی نموده است

باشگاه مشتریان آتا
باشگاه مشتریان آتا

باشگاه مشتریان هواپیمایی آتا

نحوه عضویت در باشگاه مشتریان هواپیمایی آتا

از کلیه مسافران گرامی دعوت می شوند جهت بهره مندی از تجربه ماندگار استفاده از خدمات باشگاه مشتریان هواپیمایی آتا، به عضویت باشگاه اقدام نمایند.

از طریق اپلیکیشن

مراجعه به آدرس اینترنتی باشگاه مشتریان شرکت هواپیمایی آتا به نشانی app.ataair.ir و تکمیل فرم عضویت

از طریق تماس تلفنی

تماس تلفنی با شماره دفتر مرکزی 4855-021 داخلی 4

مشتریان محترم می توانند پس از دریافت رمز عبور با مراجعه به سایت هواپیمایی آتا و منوی باشگاه مشتریان، اطلاعات پروفایل و سوابق خرید خود را مشاهده و از مزایای باشگاه آتا هالیدی استفاده نمایند.

مزایای رایگان اعضای باشگاه مشتریان آتا هالیدی

  • اطلاع رسانی به اعضاء از زمان فروش های ویژه هواپیمایی آتا

  • امکان بهره مندی از بلیت های نرخ ویژه پیش از عرضه عمومی

  • امکان استفاده از کانتر مخصوص در فرودگاه های تبریز، مهرآباد و مشهد

  • و سایر مزایای متنوع که هر روز اضافه شده و از طریق صندوق پیام کاربران به اطلاع شما عزیزان خواهد رسید.

امتیازات حاصل از خرید بلیت

به منظور قدردانی از حسن انتخاب مسافرین گرامی که برای انجام پروازهای داخلی و بین المللی خود هواپیمایی آتا را انتخاب می نمایند سیستم وفادارسازی مشتریان هواپیمایی آتا با برند آتا هالیدی به صورت مکانیزه و بر اساس مبلغ بلیت خریداری شده امتیازی را محاسبه کرده که آتا مایل نام دارد و این امتیاز را در حساب کاربری مسافرین گرامی ثبت خواهد نمود. مسافرین محترم پس از انجام پرواز رفت و یا رفت و برگشت خود می توانند با مراجعه به وبسایت app.ataair.ir و ثبت نام آنلاین، وارد پنل کاربری خود شده و میزان آتا مایل و سوابق فعالیت های خود را مشاهده نمایند.

اگر خرید شما از طریق مختلف به غیر از اپ آتا انجام شده است می بایستی پس از انجام پرواز به قسمت محاسبه مایل در اپ پیشرو آتا وارد شده و PNR و شماره بلیط در آن قسمت را وارد نمایید ، بدیهی است امتیاز آتا مایل شامل پرواز های چارتری نمی‌باشد

امتیاز مشارکت (Engagement)

امتیازات مشارکت، اعطای امتیازاتی به غیر از امتیازات حاصل از خرید بلیت بوده و در ازای مشارکت اعضای باشگاه آتا هالیدی در رشد و گسترش این سیستم وفادارسازی می باشد.

قوانین و شرایط باشگاه مشتریان آتا

اعضای گرامی توجه داشته باشند که باشگاه مشتریان آتا دارای قوانین و مقررات خود است و حق هرگونه تغییری در سیاست ها و رویه های اعلام شده را برای خود محفوظ نگاه می دارد. آخرین تغییرات در قوانین از طریق وب سایت هواپیمایی آتا به اطلاع اعضای محترم خواهد رسید.

  • اعتبار هدیه ثبت نام اولیه در باشگاه مشتریان و سالروز تولد مسافر 50 آتا مایل (معادل 50.000 ریال) می‌باشد.

  • با انجام هرگونه پرواز داخلی یا پرواز خارجی سیستمی بر اساس مایل مسافتی پرواز، اعتبار (آتا مایل) به مسافر (صاحب بلیط) اختصاص داده می‌شود.

  • مسافرین محترم که از سایر کانال ها نظیر دفاتر فروش آتا، آژانس‌های هواپیمایی و یا سایر وب سایت های فروش آنلاین بلیط سیستمی خود را تهیه نموده اند می توانند با مراجعه به وب سایت app.ataair.ir و پس از ثبت نام، از گزینه محاسبه مایل با وارد کردن کد رزرو و شماره بلیط، اعتبار (آتا مایل) خود را ثبت نموده و اعتبار (آتا مایل) خود را دریافت نمایند.

  • آن دسته از مسافرانی که از سایر کانال‌ها و خارج از اپ آتا بلیط خود را تهیه نموده اند محاسبه اعتبار (آتا مایل) تشویقی توسط باشگاه مشتریان انجام و به حساب مسافر افزوده خواهد شد.

  • کسب اعتبار (آتا مایل) به اعضاء محترم باشگاه مشتریان مشروط به انجام پرواز خواهد بود.

  • در صورت ابطال بلیط خریداری شده پرواز داخلی توسط خود شخص مسافر با اعتبار اعطایی، بر اساس قوانین استرداد CRCN پروازهای داخلی محاسبه خواهد شد.

  • امکان استفاده از اعتبار (آتا مایل) باشگاه مشتریان از خرید دوم به بعد برای اعضای محترم فراهم می گردد.

  • در پروازهای دو طرفه چنانچه مسافر از یک مسیر استفاده نموده و مسیر دیگر را استرداد نماید. امکان ثبت اعتبار (آتا مایل) از سوی کاربر بابت مسیر استرداد شده وجود نخواهد داشت و یک مسیر محاسبه می‌گردد.

  • مسافر (صاحب بلیط) یا کاربری که خود مسافر است و بلیط خود را از طریق اپ آتا خریداری می‌نماید، می تواند اعتبار (آتا مایل) خود را پس از انجام پرواز به صورت اتوماتیک در باشگاه مشتریان مشاهده نماید.

  • باشگاه مشتریان اختیار دارد تا تغییرات مورد نظر خود را در ضوابط و مقررات باشگاه اعمال و به محض درج در سایت، اجرایی نماید.

قوانین و شرایط صدور بلیط برای مسافرین خسارت دیده (عضو باشگاه مشتریان)

  • مبلغ هر اعتبار (آتا مایل) اختصاص داده شده برای اعضاء باشگاه معادل 1.000 ریال می‌باشد.

  • مهلت ثبت شکایت (تاخیر، ابطال و … ) از تاریخ پرواز مسافر به مدت 1 ماه می‌باشد. بعد از گذشت از مهلت مقرر امکان ثبت شکایت وجود نخواهد داشت.

  • مهلت استفاده از اعتبار بابت خسارت از زمان تخصیص اعتبار به مدت 3 ماه می‌باشد. (به جز ایام پیک پروازی و … جهت مشاهده ایام پیک، کلیک کنید) بعد از انقضای تاریخ مذکور امکان استفاده از اعتبار تخصیص داده شده وجود نخواهد داشت.

  • مهلت استفاده اعتبار تخصیص داده شده بابت خسارت به اعضای محترم باشگاه مشتریان که قبل از تاریخ 1402/12/01 دریافت نموده اند تا تاریخ 1403/06/31 قابل استفاده می باشد.

  • اعتبار آتا مایل تخصیص داده شده به اعضای محترم باشگاه مشتریان بابت خسارت (تاخیر، ابطال پرواز) قابل برداشت یا انتقال به سایر اعضای باشگاه مشتریان نمی باشد.

  • اعتبار تخصیص داده شده صرفاً برای شخص مسافر خسارت دیده قابل استفاده می‌باشد.

  • ثبت ‌نام در باشگاه مشتریان می‌بایست توسط مسافر خسارت دیده با شماره همراه خود مسافر انجام پذیرد.

  • امکان استفاده از اعتبار تخصیصی به مسافر خسارت دیده پرواز خارجی، صرفاً در همان مسیر پرواز خارجی وجود دارد.

  • امکان استفاده از اعتبار تخصیصی به مسافر خسارت دیده پرواز داخلی صرفاً در همان مسیر پرواز داخلی وجود دارد.

  • ملاک قیمت صدور بلیط پرواز خارجی منوط به استعلام قیمت روز بلیط از سایت‌های معتبر و واحد بازرگانی شرکت هواپیمائی آتا می‌باشد.

پرواز به سریعترین شکل ممکن!