• time : 8:41:49
  • Date : 11/2/2019
  • news code : 1853
بازدید مدیرعامل شركت سرمایه گذاری هواپیمایی آتا از كیترینگ تبریز
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری هواپیمایی آتا بر بهبود کیفیت عملکرد واحد کترینگ تاکید کرد، دکتر مهدی کاراندیش در بازدید سرزده خود از کیترینگ تبریز در جریان تولید، آماده سازی و توزیع سرویس های پذیرایی این واحد قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری هواپیمایی آتا در سفر یک روزه به شهر تبریز، ضمن بازدید از واحدهای عملیاتی و ستادی واحد کیترینگ آتا بر عملکرد و کیفیت خدمات این واحد تاکید کرد و گفت: خدمات واحد کترینگ مکمل سایر خدمات شرکت هواپیمایی آتا است به طوری که سرویس‌های استاندارد و با کیفیت واحد می‌تواند در ایجاد حس آرامش و جلب رضایت مسافران موثر واقع شود.

دکتر کاراندیش افزود: شرکت هواپیمایی آتا در هیچ یک از شهرهای کشور نه تنها در خصوص هزینه کرد واحد کترینگ محدودیتی قائل نشده است بلکه رضایت مشتری که مصرف کننده نهایی این خدمات محسوب می شود هدف نهایی این شرکت است.
به گفته وی در شرایطی که در حال حاضر در بسیاری از شرکت های هواپیمایی جهان خدمات پذیرایی مسافرت های هوایی به صورت مجزا عرضه می شود و مسافر باید برای خدمات پذیرایی مبلغ بیشتری را پرداخت کند، این شرکت بدون هزینه اضافی برای تمام پروازهای خود روزانه 7000 پرس غذای سرد و گرم توزیع می کند.

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری هواپیمایی آتا استفاده از مواد مصرفی درجه عالی، رعایت استانداردهای جهانی در سرویس های پذیرایی و جلب رضایت مسافران را شعار اصلی این واحد عنوان کرد و افزود این شرکت با نظارت مستمر و بیشتر، کیفیت خدمات واحد کیترینگ را در حد مطلوب نگه داشته است و ارائه خدمات به سایر شرکت های هواپیمایی جز برنامه های آتی این شرکت است.

Average :  5.00 |  Submitted :  1

Tags

    5.5.2.0
    V5.5.2.0